Tienerclub

Onze Kerk heeft een groot hart, waar ontelbaar veel kleuren, charisma’s, stromingen en meningen in passen. Zo is er in onze Kerk, en ook in onze parochie een kleurrijk en levendig plekje voor tieners (11 tot 14 jaar).

We komen eens in de twee weken bij elkaar op vrijdagavond van 19.00 tot 20.30 uur. We doen in die tijd heel verschillende activiteiten zoals samen pizza maken én op eten, film kijken, gekke spellen en veel actie, een uitje naar de gewelven van de kerk, enz. Steeds is er ook aandacht voor God en Jezus, en wat zij voor ons betekenen. Alles op zijn tijd.

Kijk hier voor een sfeerimpressie.

Je hoeft geen lid te worden en meedoen kost niets. Je bent altijd welkom om binnen te lopen en mee te doen. Je mag ook altijd vriend(inn)en en klasgenoten meenemen.

Ben je nieuwsgierig? Kom een keer kijken.

Jaaragenda

Meest recente uitnodiging

Oude uitnodigingen

Middels onderstaande links kun je bekijken wat we allemaal gedaan hebben